Här är vi

Hejsan hoppsan allihopa!
 
Här kommer ett första inlägg på våran så kallade kenyablogg. Det är nu endast ett fåtal dagar kvar tills vi åker och jag är så himla taggad. Jag som skriver just detta inlägg heter Elsa Ringvall, men det är tänkt att alla i gruppen ska skriva minst ett inlägg var i bloggen. Första inlägget tänkte vi skulle bli en liten introduktion, så jag ska försöka ge er en liten överblick:
 
Vi är en grupp på 12 elever från SA13 på Torsbergsgymnasiet och 3 lärare som den 27 oktober drar iväg till Kenya för en studieresa. Vi blir borta tills 8 november, och majoriteten av vår vistelse kommer vi att befinna oss i staden Kisumu i västra Kenya. På slutet av resan ska vi även ta en tur till Maasai Mara för att gå på safari. Vi kommer i Kisumu att åka på en rad studiebesök, samt besöka en lokal skola där vi elever samarbetar med skolans elever för att skriva våra gymnasiearbeten.
Dethär är vi, kenyagruppen 2015! Bakre raden från vänster: Johanna, Erik, Basse (a.k.a Sebastian), Maja, Matilda
Främre raden från vänster: Sabina, Elina, Julia, Isabelle. Längst fram står lilla jag.
De två som fattas är Julia och Ella, men no worries allihopa. Vi kommer bomba er med bilder från Kenya, och de kommer säkerligen synas ca 8264 gånger innan allt är över.
Jag sitter här och har ont i armen då jag för någon timme sen var på sjukhuset och vaccinerade mig mot gula febern; ett måste när man ska till Kenya.
 
Puss och kram allihopa, nu ska jag kika på lite adaptrar.
Allmänt | |
#1 - - Ledsen kille:

Mer bilder och inlägg😔

Svar: Inlägg kommer, ledsna killen!
sakenya.blogg.se

Upp