Presentation; Julia Broberg

Hej! Jag tänkte skriva en liten presentation om mig själv och berätta vad jag har för förväntingar inför Kenya resan!
 
Jag heter Julia Broberg, jag var inte med på gruppfotot som publicerades igår eftersom att jag var hemma sjuk. Jag är 18 år och går (uppenbarligen) samhällsprogrammet på Torsbergsgymnasiet.
 
Kenya-resan är min första resa utomlands, så jag är lite extra nervös kan man säga. Men jag är också väldigt taggad och förväntansfull! Vi har fått chatta med kenyaner i någon månad nu och de har varit jätte trevliga, mycket ska förberedas, tillexempel redovisningen vi ska göra i Kenya där vi ska redovisa en svensk tradition. 
Packningslista ska skrivas, kläder ska tvättas och alla vaccinationer är intagna, snart är jag 100% förberedd på Kenya! Jag är hemskt nervös inför att lämna familj, pojkvän och vänner hemma, jag vet att de klarar sig utan mig men jag själv är väldigt hemma-kär och rutin van, så att inte kunna kramas med pojkvännen och äta mammas mat i 12 dagar kommer bli värst.
Men det kommer bli roligt att komma hemifrån lite, speciellt nu när det börjar bli så otroligt kallt ute! Så jag hoppas och tror att det kommer bli en rolig resa och att jag kommer få många upplevelser och få många erfarenheter, bra och dåliga!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp