Sista dagen innan avfärd

Hej, jag som skriver det här inlägget nu heter Elina och jag är hon med grå tröja på gruppbilderna nedan. :)
 
Resfebern har tagit ikapp ganska bra, är jättenervös för att åka men samtidigt är jag mycket förväntansfull över resan som vi ska åka på inatt. Jag känner mig extra nervös eftersom mina 15 dagar inte kommer se ut som de brukar göra, det vill säga att inte gå i skolan, inte träna handboll på alla mina vardagskvällar samt att inte vara med personerna i min närhet. Min vardag är ju min trygghet, så därför blir jag lite extra nervös nu när jag ska åka till ett land som ligger flera, flera, flera mil bort från där jag bor. Trots nervositeten, som jag har, är jag sjukt förväntansfull över vad jag kommer att få uppleva där borta. Det jag vet nu om resan är att vi kommer få se hur kenyanerna har det där nere samt att vi ska få åka på en safari, och det låter väl ganska häftigt eller hur? Det tycker i alla fall jag!
 
Hoppas ni alla kommer ha det bra här hemma medan vi är borta och att ni kommer vilja följa vår livsresa här på bloggen! :) /Elina 
Allmänt | |
#1 - - Ulrika :

Ni är så tuffa och duktiga☺ sköt om er å vi finns här hemma om ni behöver😆 så himla stolt ❤

Upp